شما میتوانید با عضویت در وبسایت گلخانه ملک به راحتی از طریق درگاه اینترنتی، با استفاده از کارتهای بانکی، به صورت آنلاین از این سایت خرید کنید.
سؤالات متداول
- 1- پرداخت سفارش به چه صورتی است؟
- 2- امکان خرید آنلاین برای من وجود ندارد؛ چه باید بکنم؟
- 3- امکان خرید با همه کارتهای بانکی وجود دارد؟
- 4- من به صورت آنلاین خرید کردهام، پول از حساب من کم شده، اما پرداخت موفقیتآمیز نبوده است.
- 5- امکان خرید به صورت قسطی یا دادن چک، امکان پذیر است؟
- 6- پرداخت اینترنتی در سایت گلخانه ملک امن است؟
اگر هم خرید اینترنتی برای شما سخت است یا به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین برای شما وجود ندارد، میتوانید وجه مورد نظر را کارت به کارت کنید. شماره کارت گلخانه ملک: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس از واریز وجه مورد نظر، شماره پیگیری خود را به این شماره، اعلام کنید: ؟؟؟؟؟؟؟؟
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
شما با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شتاب، امکان خرید آنلاین از گلخانه ملک را دارید.
این اتفاق ممکن است برای هرگونه پرداخت اینترنتی رخ دهد. جای نگرانی نیست. سیستمهای هوشمند بانکی این پول را تا 72 ساعت بعد به حساب شما بازخواهند گرداند. با این حال اگر این اتفاق نیافتاد، میتوانید با بانک خود تماس بگیرید و مشکل را به سادگی حل کنید.
بله. پرداخت اینترنتی در وبسایت گلخانه ملک مانند همه پرداختهای اینترنتی دیگر به شبکه بانکی متصل میشود و در حقیقت هیچ تفاوتی با دیگر پرداختهای اینترنتی سالم و ایمن ندارد. با این حال چه در وبسایت گلخانه ملک و چه در هر خرید اینترنتی دیگر، برای اطمینان از اینکه صفحه اینترنتی بانکی، امنیت لازم را دارد، باید به این موارد توجه کنید:
با مشاهده قسمت آدرس بالای صفحه در مرورگر وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده شده است. یعنی در صفحه باز ده برای پرداخت، باید در ابتدای آدرس نوشته شده باشد:https .
در صفحه پرداخت اینترنتی، در کنار آدرس وبسایت، باید یک قفل کوچک زرد رنگ یا طلایی رنگ وجود داشته باشد.
در نهایت بهتر است برای وارد کردن اطلاعات خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
ارسال سفارشها
- 7- امکان ارسال سفارش به کدام شهرها وجود دارد؟
- 8- هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
- 9- آیا میتوانم روز و ساعت تحویل سفارش خود را تعیین کنم؟
- 10- زمان رسیدن سفارش به دستم چقدر است؟
- 11- میتوانم با حضور در محل گلخانه ملک، سفارشهایم را به صورت مستقیم و حضوری تحویل بگیرم؟
- 12- چقدر طول میکشد که سفارشهای من به پست تحویل داده شود؟
گلخانه ملک سفارشهای شما عزیزان را به سراسر نقاط ایران ارسال خواهد کرد.
هزینه ارسال برای تهران و مشهد و سایر شهرستانها کاملا بستگی به وزن و نوع کالا دارد و این تعرفهها از سوی سازمان پست تعیین میشود. لطفا به این نکته توجه داشته باشید که هزینههای ارسال ممکن است به دلیل تغییر تعرفههای پستی، تغییر کند.
از آنجایی که ارسال سفارشها از طریق پست انجام میشود، تعیین ساعت و روز رسیدن سفارشها کاملا بستگی به اداره پست دارد. بنابراین این امکان برای ما وجود ندارد که تاریخ و ساعت دقیق رسیدن سفارش شما را اعلام کنیم. با این حال، امکان پیگیری وضعیت ارسال وجود دارد.
این موضوع کاملا به ساعت ثبت سفارش، کالای سفارش شده و مکان مورد نظر برای تحویل سفارش بستگی دارد. با این حال ما برای شهر تهران و مشهد، تحویل اکسپرس داریم که از این طریق، محصول خریداری شده شما نهایتا تا دو روز به دستتان خواهد رسید. در حالی که برای سایر شهرها، این زمان حدود 3 تا 4 روز کاری خواهد بود.
گلخانه ملک، یک فروشگاه خرید و فروش گل و گیاه و محصولات کشاورزی است؛ بنابراین امکان حضور در محل وجود ندارد. علاوه بر این، یکی از اهداف ما، کاهش سفرهای غیرحضوری درون شهری و بین شهری است. بنابراین بهتر است کمی صبر داشته باشید تا سفارش شما درب منزل به دستتان برسد.
همه سفارشها پس از طی مراحل لازم در گلخانه ملک، به پست تحویل داده میشود. نمیتوان ساعت دقیقی را برای همه سفارشها به صورت یکسان اعلام کرد، اما همکاران ما تلاش میکنند که در اسرع وقت و با کمترین اتلاف زمانی، سفارشهای شما را به دستتان برسانند.
ثبت و پیگیری سفارش
- 13- من هنوز به خرید اینترنتی اطمینان ندارم. چطور باید از امنیت و سلامت آن مطمئن شوم؟
- 14- برای خرید از گلخانه ملک، باید در این سایت عضو بشوم؟
- 15- در چه ساعاتی از شبانه روز میتوانم به صورت آنلاین سفارش کالا بدهم؟
- 16- آیا من میتوانم از گلخانه ملک خرید کنم و آن را برای فرد دیگری ارسال کنم؟
- 17- آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
- 18- آیا میتوانم از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنم؟
- 19- من محصولی را ثبت کردهام اما از خرید خودم پشیمان شدهام. آیا راهی برای لغو این خرید وجود دارد؟
- 20- من محصول را خریداری و هزینه آن را پرداخت کردهام. باید با گلخانه ملک تماس بگیرم و این موضوع را اطلاع دهم؟
- 21- امکان پرداخت اینترنتی برای من وجود ندارد. آیا میتوانم تلفنی خرید کنم؟
گلخانه ملک، با کدری مجرب و حرفهای مدت زیادی است که فعالیت میکند و نظر مشتریان خود را جلب کرده است. بهتر است بدانید شما تنها یک نفر از صدها مشتری روزانهای هستید که به صورت آنلاین از ما خرید میکنند. با این حال کاملا حق دارید که نگران امنیت پرداخت خود باشید. همانطور که در پاسخ به سوال 6 توضیح داده شد، شما میتوانید به سادگی از امنیت پرداخت و سلامت آن مطمئن شوید. همچنین دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی یک ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.
بله. امکان خرید از گلخانه ملک با عضویت امکان پذیر است. شما به راحتی میتوانید عضو سایت ما شوید و پس از آن و برای همیشه از ما خرید کنید. امروزه بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی بنا به دلایل متعددی، مشتریان خود را به عضویت درمیآورند. دلایلی از جمله خرید آسان و سریع، پیگیری راحتتر سفارشها، دسترسی به مشتریان از طریق آدرس و تلفن، مدیریت ساده فعالیتها، نقد و بررسی محصولات، اطلاع از کالاها و محصولات جدید و بسیاری موارد دیگر، که شما میتوانید با عضویت، به آنها دسترسی پیدا کنید.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید. در اولین فرصت، همکاران ما مراحل تهیه و ارسال محصول مورد نظر شما را آغاز میکنند.
بله، شما به همان ترتیبی که برای خود سفارش میدهید، میتوانید سفارش خود را ثبت کنید و پس از پرداخت و وارد ردن اطلاعات، آدرس فردی را بدهید که مایلید محصول یا کالای سفارش شده به دست او برسد. تنها کاری که سفارش دهنده باید انجام دهد این است که هنگام دریافت محصول، با کارت شناسایی، هویت خود را احراز کند.
بله، شما میتوانید در بخشی اطلاعات شخصیت حقیقی و حقوقی، به نام شرکتتان خرید و فاکتور را به نام یک شخصیت حقوقی ثبت کنید. با این حال اما امکان تغییر اطلاعات پس از ثبت وجود ندارد و شما نمیتوانید شخصیت حقیقی را به حقوقی یا بالعکس تغییر دهید. بنابراین بهتر است در زمان وارد کردن اطلاعات و ثبت سفارش خود، کاملا دقت کنید.
گلخانه ملک با ارسال پیامک یا تماس وضعیت مراحل سفارش شما را به شما اطلاع میدهد. با این حال شما میتوانید از طریق ورود به حساب کاربری خود، از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنید.
تا پیش از تایید نهایی سفارش میتوانید محصول یا محصولات را از سبد خریدتان حذف کنید؛ اما پس از اتمام خرید و نهایی شدن آن، حذف سفارش ممکن نیست. با این حال میتوانید با گلخانه ملک تماس حاصل کنید تا در صورت امکان، مشکل شما حل شود.
خیر، نیازی به این کار نیست. اوپراتورهای ما به صورت اتوماتیک، سفارشهای مشتریان را ثبت میکنند و اقدامات لازم برای مراحل بعدی را انجام میدهند تا محصولات شما در اسرع وقت به آدرسی که ثبت کردهاید، ارسال شود و به دست شما برسد.
بله، در پاسخ به سوال 2 این مورد توضیح داده شده است. شما پس از واریز هزینه محصول مورد نظر خود از طریق کارت به کارت، میتوانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.
حساب کاربری
بله، شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید وارد حساب کاربری خود شوید تا هویت شما احراز شود و کسی به جای شما نتواند اطلاعات شما را تغییر دهد. در بخش ویرایش اطلاعات، شما میتوانید اطلاعات کاربری خود را تغییر دهید.
بهتر است پیش از هر چیز در ایمیل خود، اسپمها را چک کنید (spam). گاهی ایمیلهایی که به شما ارسال میشود، در این بخش ذخیره میشوند. اگر باز هم نتوانستید که ایمیل مورد نظر را پیدا کنید، با بخش پشتیبانی گلخانه ملک تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف کنیم.
گلخانه ملک با ارسال پیامک یا تماس وضعیت مراحل سفارش شما را به شما اطلاع میدهد. با این حال شما میتوانید از طریق ورود به حساب کاربری خود، از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنید.
بله، همه اطلاعات خریدهای شما در حساب کاربریتان ثبت شده است. شما با ورود به حساب کاربری خود در سایت گلخانه ملک به همه این اطلاعات و سوابق تراکنشهایتان دسترسی دارید.
اگر سوال مورد نظر شما در این بخش نبود یا نتوانستید پاسخ خود را پیدا کنید، با گلخانه ملک تماس بگیرید.
شماره تماس ما برای پاسخگویی به سوالات شما: 37605580-051
فرم را پر کنید تا سؤالات بیشتری برای شما ایجاد شود ، حامیان شما در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.