گلخانه ملک همواره بر موضوع رضایت مشتری تاکید کرده است. ما و همه همکارانمان همه‌ی تلاش خود را کرده و می‌کنیم تا سفارش‌ها به بهترین نحو به دست مشتریان برسد. با این حال، گاهی مشکلاتی پیش می‌آید که باید آنها را تحت قوانین خرید و فروش و در این چارچوب حل و فصل کرد. با توجه به حجم زیاد خریدهای اینترنتی و سرعت بالا در پاسخگویی و آماده کردن سفارش‌ها، گلخانه ملک نمی‌تواند کالا یا محصول به فروش رفته را بازگرداند.

لطفا به این نکته مهم توجه داشته باشید که پیش از انتخاب محصولات و ثبت نهایی آنها برای خرید، دقت کنید. چراکه پس از تایید و ثبت نهایی سبد خرید شما و پرداخت هزینه آن، امکان تغییر در سبد خرید، کم یا زیاد کردن محصولات، تغییر اطلاعات فاکتور، یا لغو محصول خریداری شده وجود نخواهد داشت. به همین ترتیب، امکان بازگرداندن پول برای محصول خریداری شده برای ما وجود ندارد.

در چه حالتی می‌توانم محصول را بازگردانم؟

تنها حالتی که می‌توان محصول را بازگرداند یا عوض کرد، داشتن مشکل و ایراد در محصول یا کالا است. این هم باید در حضور مامور پست با پشتیبانی سایت گلخانه ملک تماس بگیرید و عکس کالا را به بخش پشتیبانی ارسال کنید. همچنین به موارد زیر توجه کنید:

– اگر پس از رفتن مامور پست، متوجه مشکلی بشوید، هیچ راهی برای بازگرداندن محصول یا محصولات وجود نخواهد داشت.

– شما باید کالا یا محصول دارای اشکال را به همراه جعبه و فاکتور خرید به گلخانه ملک بازگردانید؛ در غیر این‌صورت کالا مرجوع و تعویض نخواهد شد.

– پاره کردن یا مخدوش کردن جعبه کالا یا نوشتن هرچیزی بر روی آن، ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد و دیگر آن کالا تعویض نخواهد شد.

– به خاطر مشکلات ظاهری مثل شکستگی و بی‌حالی و پژمردگی گل و گیاه ناشی از استفاده نادرست مشتری از گل و گیاه، پس از تحویل کالا، آنها مرجوع نخواهند شد. بنابراین بر عهده مشتری است که پس از تحویل، با دقت از گل و گیاه مراقبت کند.

– اگر در روز مقرر، مشتری، از دریافت محصول یا محصولات اعم از کالاها و گل و گیاه، خودداری کند، هزینه حمل و نقل به اضافه 20 درصد هزینه سفارش از آن کم خواهد شد و باقی مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– اگر کالای مورد نظر از نظر شکل ظاهری و فیزیکی با آن تصاویری که در سایت در زمان خرید است، متفاوت باشد، مشتری می‌تواند آن را بازگرداند، اما به شرطی که تا 24 ساعت پس از دریافت محصول، آن را به گلخانه ملک اطلاع دهد. همچنین جعبه و کارتن محصول نباید دور ریخته شود و باید به همراه محصول و فاکتور خرید به گلخانه ملک بازگردانده شود. با این حال باید توجه کنید که تفاوت‌های جزئی شامل این موضوع نمی‌شود.

– اگر آسیب تا حدی جدی باشد که کاملا در لحظه تحویل محصول، مشخص شود، مشتری می‌تواند از گرفتن محصول یا محصولات خودداری کند. این محصول بازگردانده می‌شود تا بررسی‌های لازم و ارسال مجدد یا تعویض انجام شود. اگر در بررسی‌ها مشخص شد که کالا مشکلی ندارد و دوباره ارسال شد و مشتری از گرفتن آن کالای سالم خودداری کند، این محصول به گلخانه ملک بازگردانده می‌شود و تا 1 ماه به صورت امانت باقی می‌ماند. بدیهی است که پس از این مدت اگر کالا مفقود شود، یا مشکلی برای آن ایجاد شود، گلخانه ملک هیچ مسئولیتی در قبال آن و ضررهای وارد شده به مشتری ندارد.

– با توجه به اینکه گلخانه ملک به بهترین شکل محصولات خود را بسته بندی و ارسال می‌کند و آنها را به شرکت‌های معتبر حمل و نقل (با انتخاب کاربر) تحویل می‌دهد، هرگونه مشکل ایجاد شده در محصول به خاطر حمل ونقل بر عهده شرکت حمل ونقل است و گلخانه ملک نیز تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل، و به منظور رضایت مشتریان، خسارت را جبران می‌کند.

کالا و محصولات مشکل‌دار را چگونه ارسال کنم؟

اگر کالا و محصولات شما دارای مشکل بود، به طوری که در ابتدا قابل شناسایی بود، باید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید و عکس را بفرستید. در صورت مغایرت داشتن شکل ظاهری و فیزیکی محصول، تا 24 ساعت فرصت دارید تا این را به گلخانه ملک اطلاع دهید تا کالا مرجوع شود. در این شرایط به موارد زیر توجه کنید:

– پیش از هر چیز با بخش پشتیبانی گلخانه ملک تماس بگیرید.

– به هیچ وجه بدون اطلاع و هماهنگی با گلخانه ملک، کالا و محصول را ارسال نکنید.

– پس از هماهنگی برای ارسال، کالا را به خوبی بسته‌بندی کنید و به همراه فاکتور، در جعبه خود آن قرار دهید. همچنین به هیچ وجه، چیزی روی جعبه محصول ننویسید و آن را پاره و مخدوش نکنید. در صورتی که باید توضیحاتی را بنویسید، می‌توانید با عنوان «توضیحات» در کاغذ جداگانه‌ای بنویسید و آن را در جعبه کالا قرار دهید.

– اگر محصل را پست می‌کنید، عکسی از رسید پستی بگیرید و به آدرس info@malekgreenhouse.ir ایمیل کنید.

– اگر محصولی که به دست شما رسیده، هدیه‌ای از سوی فرد دیگری است یا به هر دلیلی فاکتور در دست خریدار اصلی است، از پیش فاکتور ایمیل شده پرینت بگیرید، یا کد سفارش و مشخصات محصول یا محصولات را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید و ارسال کنید.

– برای بازگرداندن محصول یا محصولات حتما از پست پیشتاز استفاده کنید. در این صورت می‌توانید با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست، پس از تایید خدمات پس از فروش، هزینه پست را دریافت کنید. در غیر این‌صورت، اگر از پستی به غیر از پیشتاز استفاده می‌کنید، گلخانه ملک تعهدی در قبال این هزینه‌ها نخواهد داشت. همچنین عکس رسید پستی را به آدرس info@malekgreenhouse.ir ایمیل کنید.

– در صورتی که کارشناسان، مغایرت ظاهری و فیزیکی یا آسیب را تشخیص بدهند، کالا تعویض خواهد شد و هزینه‌های ارسال بر عهده گلخانه ملک است. در غیر این‌صورت، این هزینه بر عهده مشتری است. همچنین لازم به ذکر است که زمان مورد نیاز برای کارشناسی، 48 ساعت پس از دریافت محصول است. این موضوع را هم از نظر دور نداشته باشید که تعویض و ارسال مجدد محصول، منوط به وجود آن محصول در انبار است. اگر موجود نباشد، به انتخاب مشتری، کالای دیگری ارسال خواهد شد یا در صورت عدم تمایل مشتری، وجه مورد نظر به حساب او واریز خواهد شد. در صورت انتخاب کالای دیگر، مابه‌التفاوت، محاسبه خواهد شد. در صورت تصمیم مشتری به واریز وجه، این هزینه تا 48 ساعت واریز خواهد شد.

تماس خدمات پس از فروش

شما می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر، با بخش خدمات پس از فروش گلخانه ملک در ارتباط باشید:

 – با شماره تلفن 37605580-051 خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– به آدرس info@malekgreenhouse.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه داشته باشید که رسیدگی به درخواست‌ها، حتما با «شماره پیگیری سفارش» خواهد بود.